2011-04-19
12:46:49

Andra dagen

Trenixen, Lina in the house!
Nu är det så att Anna slavar i köket med sin syster Linda och hennes man Niklar och själv gäser man på soffan, precis som det ska vara haha livet är gött, eller hur? ;)
Dagen har varit strålande för oss båda och vi började "morgonen" på stan och upptäckte en ny butik som heter I like! Det är en flashig butik som har båda tjej, kvinn och barn kläder * BOOOJAAACH = kung*. Men jag ska inte dra alla detaljer för er, för det är nog inte så roligt och läsa om, jag vet inte ens vad min fru (ANNA) tycker om att jag skulle lägga ut allt för privata grejer på hennes blogg, för vart går gränsen i bloggvärlden? ;)
Nu tackar jag för mig och ska åter gå till min fru och sällskapet, eller nja..ska nog ligga kvar i soffan och kollar kanske på youtube klipp tills jag blir påkommen om att vara för lat idag hähä ;)
Ha en underbar dag / Linow.blogg.se
(Yapp, jag länkar mig själv för skojj skull, precis dem högfärdiga stjärnbloggarna som hejvilt länkar i varandras bloggar)
Ps, ignonera särskrivningen ;)
Postat av: Lina

ANNA, jag gjorde en diff skriv på http:// framför min blogg adress ;)

2011-04-19 | 13:32:38
URL: http://linow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: